VRIENDENKRING VAN NEUENGAMME – 28 oktober 2017 Plechtigheid aan de Onbekende Soldaat – Algemene Vergadering en Banket

ZATERDAG 28 OKTOBER 2017

Wij hopen dat u talrijk aanwezig zult zijn op deze Algemene Vergadering van onze Vriendenkring. Dit ter nagedachtenis aan onze familieleden en vrienden die in concentratiekampen zijn omgekomen en ter herdenking van de 76ste verjaardag van het vertrek van het eerste konvooi naar Duitsland.

Programma van de dag.

9u15 Eerbetoon aan de Onbekende Soldaat (Congresplein Brussel)

10u00 Aankomst deelnemers aan de Algemene Vergadering te Royal Sporting Club Anderlecht (R.S.C.A.) Th.Verbeecklaan, nr.2, (hoek met De Lindeplein)– Parking voor tribune 3 & 4 Tel.: 02/520.55.36
Koffie en gebak aangeboden door de Vriendenkring.

10u30 Begin van de Algemene Vergadering.

Kunnen enkel aan de stembeurten deelnemen, de leden die met hun lidgeld 2017 in orde zijn. De leden, die deel wensen uit te maken van het Comité, worden verzocht hun kandidatuur schriftelijk over te maken aan de voorzitter, Mark Van den Driessche, voor 23 oktober 2017.

12u30 Einde van de Algemene Vergadering

13u00 Banket: Aperitief aangeboden door de Vriendenkring

15u-16u00 Open Bar

Toast met gerookte zalm

*****

Filet van konijn met kriek «belle-vue» of kabeljauw in witte wijnsaus, fijne groentjes, prei

en « pommes duchesses »

Krokante Dôme Chocolade

Koffie of thee

Wijn(3 glazen per persoon) wit of rood. Flessen water op de tafel.

Prijs van de maaltijd: 45,00€ per persoon, dranken inbegrepen

Gelieve de deelnamebon (klik hier: AV en Banket 2017- inschrijvingsformulier NL en FR) terug te sturen tegen ten laatste 23/10/2017 naar: info@neuengamme.be of Kristof Van Mierop, Watergang 29, 8380 DUDZELE

De inschrijving wordt pas definitief, bij de ontvangst van de deelnamesom, op rekening :

PP – PG Neuengamme: BE40 0001 1342 8463, BIC: BP OT BEB1.

Indien de storting op 25/10 nog niet is geschied, kan de penningmeester u vragen contant te betalen, mits terugbetaling bij ontvangst van het betalingsbericht.