De Belgische Vriendenkring Neuengamme mag 75 kaarsjes uitblazen

Op 17 oktober 2020 vierde onze Belgische Vriendenkring Neuengamme met heel wat leden de 75ste verjaardag van onze vereniging. We kwamen samen  in het legermuseum te Brussel waar we een boeiende rondleiding kregen in de WOII expo “Oorlog – bezetting – bevrijding”. Aansluitend vond onze algemene vergadering plaats. Deze werd traditiegetrouw afgesloten met een feestelijke lunch, uiteraard veilig georganiseerd en in de nodige “bubbels”. Ondanks de beperkende maatregelen was het een zeer aangename dag en zagen vele leden elkaar na langere tijd terug. Proficiat met ons 75-jarig bestaan!

De foto van deze feestelijke gebeurtenis, weliswaar één met mondmaskers, krijgt een ereplaatsje in de geschiedenisboeken van onze vereniging.

Enkele sfeerbeelden. (Foto’s: Luc Van de Weghe)