Algemene Vergadering met bezoek aan het legermuseum

Onze vergadering  gaat door op zaterdag 23 oktober 2021  om 10 uur in het Koninklijk Museum van het Leger en het Skycafé, Jubelpark 3 te 1000 Brussel.  We zullen er ook de slachtoffers Politieke Gevangenen herdenken en onze overleden leden, door ons driehoekig bloemstuk te plaatsen in het museum, bij de grote wandfoto van Politieke Gevangenen in een concentratiekamp.

Om 10.00 uur is er een groepsbezoek aan het museum (zonder gids).  U kan bijvoorbeeld de tentoonstelling “Oorlog Bezetting Bevrijding (1940-1944)”bezoeken.  Samenkomst aan de hoofdingang vanaf 9u30.  Om 12 uur herdenken wij de slachtoffers van de concentratiekampen.  Daarna is er in het Sky Café een kleine algemene vergadering, gevolgd door een koud buffet (drank en koffie inbegrepen).

Alle info vindt u hier!