Zaterdag 1 december 2018 – Plechtigheid aan de Gedenkzuil de Tollenaere – Algemene Vergadering en Banket

Wij hopen dat u talrijk aanwezig zult zijn op deze Algemene Vergadering van onze Vriendenkring Neuengamme op zaterdag 1 december 2018. Dit ter nagedachtenis aan onze familieleden en vrienden die in concentratiekampen zijn omgekomen en ter herdenking van de 77ste verjaardag van het vertrek van het eerste konvooi naar Duitsland.

Programma van de dag.

11u00         Eerbetoon aan de gedenkzuil Pierre De Tollenaere, op het Pierre De Tollenaereplein te Anderlecht (einde van de Dokter Huetstraat). Meer info.

Na dit eerbetoon, nodigt de Vriendenkring u uit op een drink in Taverne Le Fablain.

13u00  Aankomst deelnemers aan de Algemene Vergadering en het banket in  het “Huis van de Vleugels – la Maison des Ailes”,  Montoyerstraat 1 in Brussel, vlak tegen de kleine Ring, halverwege tussen Centraal Station en het Station Leopoldswijk.  Metro: Troon- Trône. Tel.: 02 502 56 43

Aperitief aangeboden door de Vriendenkring.

13u30         Begin van de Algemene Vergadering.

Kunnen enkel aan de stembeurten deelnemen, de leden die met hun lidgeld 2018 in orde zijn. De leden, die deel wensen uit te maken van het Comité, worden verzocht hun kandidatuur schriftelijk over te maken aan de voorzitter, Mark Van den Driessche, voor 25 november 2018.

14u00         Banket, met verdere afhandeling van de zaken voor de  algemene vergadering

16u00         Open Bar

Filet van Lotte met witloof à la Hoegaarden.

Tournedos Rossini

Mikado (
Chocolademousse met bourbon en vanille-ijs)

Koffie of thee

Wijn wit of rood.  Flessen water op de tafel.

Prijs van de maaltijd: 50,00€ per persoon, dranken inbegrepen

Gelieve de deelnamebon (Klik hier voor het inschrijvingsformulier) terug te sturen tegen ten laatste 25/11/2018 naar: info@neuengamme.be of Kristof Van Mierop, Watergang 29, 8380 DUDZELE

De inschrijving wordt pas definitief, bij de ontvangst van de deelnamesom, op rekening :

PP – PG Neuengamme: BE40 0001 1342 8463,  BIC: BP OT BEB1.

Indien de storting op 25/11 nog niet is geschied, kan de penningmeester u vragen contant te betalen, mits terugbetaling bij ontvangst van het betalingsbericht.